2013. augusztus 7., szerda

Heeeey!

   Ez a blog az One Direction-ról/ről fog szólni vagy is egy fanfiction lesz, és nagyon, de nagyon izgulok, mert még soha nem raktam fel sehova semmilyen irományomat, pedig ez a hobbim!
 Biztos olvastatok már hasonlót, hiszen mostanra nem nagyon lehet szerintem újat kitalálni, avagy én vagyok fantáziátlan. Szívesen fogadok mindenféle kritikát, csak mindenkit kérek, hogy kulturált módon tegye meg!
 Szeretem nagyon a srácokat, de előre is bocsánat, ha valami - számotokra- nagyon fontos tényt, nem jól írok, de ennyi szabadsága szerintem lehet egy "Írónak".
A blog kinézetéhez pedig csak annyit, hogy FOGGALMAM SINCS MIT HOGYAN KELL, de remélhetőleg találékony leszek :) Minél hamarabb próbálok hozni részt vagy legalább a szereplőkről infót, de először is megpróbálok valamiféle kinézetet köríteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése